Service imprimante si multifunctionale

Detinerea unei imprimante este de multa vreme o necesitate in ansamblul unui birou rezidential si cu atat mai mult in cadrul unuia comercial. De la simpla printare a unei coli de hartie care contine un text si pana la imprimarea de imagini color, imprimantele clasice sau multifunctionalele isi aduc contribuita la tot ceea ce numim relationare cu echipamentele IT.

Functionarea lor este la ora actuala extrem de precisa si sunt capabile sa redea pe colile de hartie o calitate pe care o apreciem cu totii sau, le fel de utile, sunt si atunci cand utilizam functiile pe care le au incorporate cum sunt: scanarea si copierea de documente, sau trimiterea acestora prin fax.

In functie de rata de utilizare si nu in ultimul rand de grija sistematica pe care trebuie sa o avem fata de aceste echipamente IT, este posibil ca intr-un anumit moment sa apara defectiuni mecanice sau de software pe care cei mai multi dintre noi nu le putem remedia in regie proprie.

De altfel, este mai mult decat indicat sa nu se intervina in niciun fel asupra acestor echipamente atat timp cat nu exista o pregatire de specialitate si nici sculele adecvate si sa se recurga la ajutorul unui service imprimante.

Motivul nu tine neaparat de nepricepere, pentru ca aproape oricine ar putea invata depanare si service imprimante, ci mai curand de experienta si profesionalism pe care un tehnician le-a acumulat dupa ani si ani de practica in cadrul unui service imprimante sector 2.

Prin urmare daca in timpul utilizarii obisnuite a unei imprimante sau a unui multifunctional observati ca una dintre functiile sale, sau modul in care o actiune este executata altfel decat sunteti obisnuit, cel mai corect este sa opriti echipamentul si sa faceti primele verificari pe care oricare utilizator le poate realiza fara a periclita integritatea imprimantei.

In primul rand verificati daca pozitionarea cartuselor este corecta in special dupa ce le-ati inlocuit. Vereificati daca hartia este asezata corect in tava de intrare, daca nu exista vreun blocaj care impiedica imprimanta sa preia fila din topul asezat in tava, sau daca in tava de iesire este vreo fila blocata.

Atunci cand imprimanta nu se alimenteaza la tensiunea uzuala, verificati daca este conectata prin cablul de alimentare si daca priza este functionala. Acelasi lucru il verificati si pentru cablul de conectare USB la computer. Daca acesta este corect conectat, verificati daca in computer exista si sunt functionale driverele pentru modelul de echipament pe care vreti sa-l utilizati.

Daca niciuna dintre aceste variante nu ofera un rezultat pozitiv, atunci este de dorit sa contactati cat mai curand un centru specializat pentru pentru service imprimante sector 2. In acest centru din sos. Pantelimon 291 – Bucuresti, echipa de tehnicieni este pregatita oricand sa preia solicitarea dumneavoastra si, de cele mai multe ori, rezolvarea problemei pentru service imprimante pe loc va scuteste de inca un drum pentru preluarea echipamentului dupa reparatie.

Daca va aflati in imediata vecinatate a orasului, tineti cont ca acest centru este disponibil pentru service imprimante ilfov, lucru care poate deveni foarte important atunci cand nu aveti solutii alternative pentru remedierea defectiunii aparute.

De cele mai multe ori defectiunile acestor echipamente nu sunt atat de grave si pot fi remediate in foarte scurt timp prin proceduri profesionale de service imprimante, cu conditia ca dumneavoastra sa fi intervenit persoanal asupra echipamentului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.